رحیــــل

زائران کربلای ایران دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رحیــــل

زائران کربلای ایران دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ان عفوت فمن اولی منک بالعفو ....

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۴۱ ق.ظ
 

خدا !

اگر تو جرم ها را پاک کنی ، چه کسی به این کار سزاوارتر ؟

و اگر شکنجه بدهی پس چه کسی از تو عادل تر ؟

تو در این دنیا به غربت من رحم بیاور ،که من حتی به خودم بیگانه‌ام و از خودم فراریم و هیچ چیز مرا انسی نمیآورد و مرا به خود نمی‌خواند .

و من در جمع تنهایم و در تنهایی خویش از خویشتن خسته و حتی در خودم وبا خودم بیگانه...و این بیگانگی از آنجا مایه می‌گیرد که من با هر چیز جز خودم رابطه داشته‌ام و برای هرکس جز خودم گام برداشته‌ام.

همه چیز را ساخته‌ام ، بزمم را ،خانه‌ام را ، شغلم را ، اما خودم را خراب کرده‌ام .

 تا هنگامی که آن بت‌ها خراب نشدند و آن ساخته‌ها ویران نگشتند،من غربت خودم را حس نکرده‌ام ، اما اکنون می‌بینم غریبم و اگرچه پا در خاک دارم اما سرم به سوی آسمان است...

تو بر این تنها رحم کن که این بیگانه جز با تو بیگانه نمی شود و جز

باتو انس نمی گیرد ...

 

قسمتی از کتاب "بشنو از نی "نوشته استاد صفایی (شرحی بر دعای ابوحمزه ثمالی )

 

۹۱/۱۲/۰۹
رحیل علوم پزشکی مشهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی